ورود ثبت نمودن

لطفا برای ورود به حساب خود را

نام کاربری
رمز عبور *
ذخیره

ایجاد یک حساب کاربری

مواردی که با ستاره (*) اجباری هستند.
نام
نام کاربری
رمز عبور *
نگارش دوباره رمز ورود *
ایمیل *
نگارش دوباره ایمیل *
کد امنیتی *
اطلاعیه مهم رامک خودرو : کلیه طرح های فروش بسته شد

 شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری سانگ یانگ در تاریخ 30فروردین 1397  کلیه طرح های پیش فروش  تیوولی ، کوراندو ، رکستونG4 را متوقف کرد .  طرح های پیش فروش جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

توجه:

کلیه عزیزانی که تمایل به پیش خرید این محصولات دارند میتوانند در سامانه پیش ثبت نام سایت مرجع ثبت نام کنند تا به محض باز شدن طرح ها با این دوستان تماس گرفته شود.



پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در مورد تیوولی:


تیوولی

دانلود کاتالوگ

پیش ثبت نام


برندگان مسابقه بزرگ طراحی تیوولی "Tivoli Design Takeover":

شرکت سانگ یانگ با همکاری شرکت طراحی SPD مسابقه ای را با عنوان "Tivoli Design Takeover" برگزار کرد. پروژه "Tivoli Design Takeover" توسط شرکت سانگ یانگ کره با هدف تحریک تفکر خلاقانه و جوان پسند این خودروی دوست داشتنی بامدیریت مایکل لئونلو، طراح و استاد SPD بود . در این مسابقه 23 دانشجوی بین المللی کارشناسی ارشد رشته طراحی و حمل و نقل خودرو شرکت کرده و دو طرح از بهترین طراحی ها در رشته "شهری"، "پاپ" و " شاد "انتخاب شد.




مراسم اهدای جایزه به برنده ها توسط هیئت داوری فنی و حرفه ای، در روز سه شنبه 17 آوریل (28 فروردین) در ساعت 6 بعدازظهر در دانشکده پلی تکنیک طراحی برگزار شد و دو بورسیه تحصیلی که توسط سانگ یانگ ایتالیا به برندگان اهدا شد.




این دو طرح برتر همچنین با پیشنهادهایی که هیئت منصفه متشکل از متخصصان طراحی و متخصصین صنعت خودرو انتخاب شده و برای بازاریابی و تولید آماده خواهند شد .



سانگ یانگ  پیشرو در تکنولوژی خودروی مفهومی XIV-2

در نمایشگاه موتورشو ژنو ۲۰۱۲ شرکت  سانگ یانگ خودروی کانسپت XIV-2 را معرفی کرد. قرار بود این خودرو تا سال ۲۰۱۴ به صورت ۵ درب، سه درب کوپه و یک نسخه کشیده تر عرضه شود.
 کانسپت XIV-2 یک خودروی هارد تاپ با سقف متحرک است که تنها با یک تماس می توان سقف آن را جمع کرده و خودرو را به صورت کروک درآورد. این کانسپت در ادامه کانسپت XIV-1 که سال گذشته معرفی شده بود، عرضه شد و دارای ماهیت تنومند یک SUV در قالب دینامیکی پویا با  سقف متحرک می باشد.

نام این خودرو مخفف eXciting user Interface Vehicle 2 می باشد و به عنوان خودرویی پرمیوم معرفی شد.




دارای ابعادی با طول ۴۱۶۶ و عرض ۱۸۲۰ و ارتفاع ۱۵۶۶ و فاصله دو محور ۲۶۰۰ میلی متر می باشد که توسط موتور ۱/۶ لیتری بنزینی یا دیزلی که به صورت ۴ سیلندر خطی بوده و نسخه بنزینی آن دارای ۱۲۵ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر که توسط گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک این نیرو منتقل می شود.

این خودرو مجهز به سیستم stop and go هوشمند برای کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف سوخت می باشد.



کابین این خودرو دارای کنترل هایی است که در یک سیستم مرکزی یکپارچه شده و با استفاده از یک صفحه مرکزی کنترل می شوند. چهار صندلی مدرن جداگانه و در پوشش داخلی از موادی مثل آلومینیوم و فیبرکربن استفاده شده است.




منبع: کانال رسمی رامک خودرو (RamakGroup)


  رکستون G4 :  پارادوکس قدرت و ظرافت
خودروی 4×4 رکستون G4، خودروی بزرگ و راحت از کره جنوبی می باشد که در بازار پرازدحام SUV ها کاملا خود را مدعی نشان داده است.  شاهکار طراحی  پینین فارینا ایتالیا در رکستون تجلی بخش حسی قوی به آن می شود و بدون هیچگونه نقضی از ظرافت های خاصی در آن استفاده شده است.



 این خودرو می تواند جایگزینی برای خودروهای آفرود قدیمی مانند تویوتالندکروز یا پرادو باشد که بر خلاف این دو دارای فضای داخلی و امکانات کاملاً  لوکس بوده و دارای سواری بسیار نرم در سطح شهر می باشد.


 این خودروساز به نسبت دو رقیب هم کشوری اش دارای خودروهای SUV  قوی تر،  شایسته تر و  تخصصی تر می باشد. سانگ یانگ در سال ۱۹۵۴ تاسیس شده و  قدیمی ترین سازنده خودرو در کشور کره و همچنین متخصص ساخت خودروهای 4×4 و آفرود می باشد، و با تکیه بر ۶۴ سال تجربه و دانش مهندسی با کیفیت خود، خودروی رکستون G4 را معرفی کرده است.

 رکستون G4 از زمان عرضه به بازار جوایز متعددی دریافت کرده که می توان به بهترین خودروی آفرود سال از مجله 4×4 Magazine، برنده جایزه Grand prize، برنده جایزه ایمن ترین خودرو سال از RCAR و همچنین کاندید برترین خودرو سال از WCOTY اشاره کرد.

 رکستون خودروی هفت نفره، چهار چرخ محرک دارای قفل چرخ ها و دارای شاسی مستقل چهار لایه فولادی و بدنه ای فولادی می باشد که توسط موتوری دو لیتری توربو با ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن گشتاور تغذیه می شود و به کمک گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساخت ASIN ژاپن می تواند به هر کجا برود و شکست آن در هر مسیری، هر چقدر که زیاد تلاش کنید، بسیار دشوار است.



 در کنار تمام اینها، استفاده از چرم ناپا و انواع امکانات رفاهی باعث شده این خودرو "پارادوکس قدرت و ظرافت" را ارائه کند، "خودروی آفرود با کابین لوکس".



 این ماشین برای سخت ترین راهها ساخته شده و برای اثبات این مسئله کافیست به تست رکستون اشاره کرد که در آن از کشور کره به مدت ۵۰ روز و طی کردن ۱۲۸۰۰ کیلومتر در سخترین راهها به اروپا رفت.


 رانندگی با این وسیله احساس  راحتی و  ایمنی فراوانی می دهد. این خودرو به انواع سیستم های ایمنی فعال و غیرفعال تجهیز شده که می توان به ۹ ایربگ آن در ۱۳ نقطه اشاره کرد که بیشترین تعداد ایربگ در کلاس خودش می باشد.


همچنین دارای رادارهای جلو، جانبی، پشت و رادار بین خطوط و دوربین ۳۶۰ درجه نیز می باشد که در مانیتور ۸ اینچی آن قابل مشاهده است. توان یدک کشی تا ۳ تن (نسخه بنزینی) را دارد که در کلاس خود منحصر بفرد می باشد که باز مهر تاییدی در قدرت محض آن است.


 در انتها می توان گفت این پارادوکس باعث شده این خودرو  بزرگترین،  قدرتمند ترین و  لوکس ترین خودروی وارداتی ۲۰۱۸ ایران باشد.


منبع: کانال رسمی رامک خودرو ( RamakGroup)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید:

طرح های فروش نقدی
سامانه پیش ثبت نام رکستون G4
دانلود کاتالوگ
تست و بررسی کامل سانگ یانگ رکستون G4رکستون G4  تهدید و چالشی جدی برای رقبای بزرگ بازار
رکستون بهترین شاسی بلند 2018
مقایسه با سانتافه
مقایسه با پرادو
رکستون G4  در یک نگاه
مزایای خرید اینترنتی
سامانه پیش ثبت نام رکستون G4
رکستون G4
فیلم های رکستون G4
نمای خارجی رکستون G4
نمای داخلی رکستونG4

صفحه 1 از 80